مصاحبه با رتبه دوم رشته ریاضی و فیزیک
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید . به عنوان مدیر این وبلاگ امیدوارم لحظات خوشی را در این وب سپری کنید.
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بهار بسیجی و آدرس fatima19.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 229
بازدید کل : 50420
تعداد مطالب : 75
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



بزرگترین سایت جاوا اسکریپت ایران Click Here To Navigate
بهار زندگی




رتبه دوم رشته ریاضی و فیزیک کنکور 91 گفت: هدفم خوشحال کردن دل مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان هسته ای کشور است.

سینا ملکیان ، با بیان اینکه فعالیت درسی دوران دبیرستان خود را در مرکز شهید بهشتی" تیزهوشان" بابل گذراندم، اظهارداشت: بیش از سه سال است که به صورت جدی درس را به امید موفقیت در کنکور شروع کردم تا بتوانم افتخار استان و شهرستان خود باشم.

وی ادامه داد: قبل از عید حدود 50 ساعت در هفته درس می خواندم و بعد از عید به افزایش ساعات درس خواندم روی آوردم و طبق برنامه ریزی مروری به دروس گذشته و تست زدن ها داشتم.

ملکیان موفقیت خود را مدیون خانواده، دبیران و همت والای خود می داند با اشاره به اینکه امیدوارم بتوانم با کسب این رتبه ادای دین کرده باشم، تصریح کرد: امیدوارم راه شهیدان هسته ای به ویژه شهید احمدی روشن را ادامه دهم.

رتبه دو کنکور سال 91 در رشته ریاضی و فیزیک به پیشرفت کشور در بخش های مختلف علمی، صنعتی ، پزشکی و نیز هسته ای اشاره کرد و گفت: دشمنان کور دل و قسم خورده کشور و نظام اسلامی نمی توانند پیشرفت کشور ما را ببینند ولی ما برای به خاک مالاندن پوزه این شیطان صفتان دست از درس خواندن، تحقیق و اختراع نمی کشیم.

ملکیان افزود: جوانان کشور با پایبندی به ولایت فقیه نقشه های شوم دشمنان را به خودشان بر می گردانند و دست از مبارزه علمی برنمی دارند.

این دانش آموز برجسته مازندرانی تلاش برای استقلال کشور را وظیفه همه دانست و تصریح کرد: تلاش علمی نخبگان ایرانی برای دست یابی به انرژی صلح آمیز هسته ای پایانی ندارد، قصد ما خوشحال کردن دل مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه من به عنوان دانش آموز و در آینده دانشجوی رشته ریاضی فیزیک ادامه دهنده راه احمدی روشن ها می شوم ، خاطر نشان کرد: استکبار بداند ترور مغز ها پایان پیشرفت علمی کشور ما نیست، بلکه شروعی برای پیروزی دوباره است.

ملکیان ابراز داشت: از مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی می خواهم تا به نخبگان و اندیشمندان بومی توجه بیشتری داشته باشند و برای تقویت بنیه علمی این افراد همت کنند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پدر و مادر خود گفت: این قدردانی ها کفایت جبران زحمات پدر و مادر و دبیران را نمی کند امیدوارم سایه پر مهرشان بالای سرمان باشد که خود بزرگترین نعمت است.

به نقل از سایت بسیج دانش آموزی فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 14:36 ::  نويسنده : فاطمه عباسی